***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Silnik do grania w pbfy

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
YavinLeCretin
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2018, 2:13

Silnik do grania w pbfy

Postautor: YavinLeCretin » 18 sie 2018, 2:18

Czołem

Szukam sobie projektu do zakodzenia po godzinach, akurat myślałem o zrobieniu silnika do PBFów ogólnego zastosowania.

Jak mi dacie z miesiąc–dwa na kodzenie i dacie listę przewidywanych ficzerów, to mogę coś złożyć (na kolanie).

PROJEKT W REPOZYTORIUM: https://github.com/Yarwin/pbf-engine-backend
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, 14:50 przez YavinLeCretin, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Ellahar » 18 sie 2018, 10:27

Dzień dobry.
Skąd usłyszałeś o Imperiusie?
Bo tak ogólnie to oferta fajna, acz... jakoś wiesz... znamy Authira także osobiście i wiemy jakie są problemy z MECHem, a tu pojawia się gość nieznany. Wolę excela.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
YavinLeCretin
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2018, 2:13

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: YavinLeCretin » 18 sie 2018, 10:51

Ellahar napisał/a:Dzień dobry.
Skąd usłyszałeś o Imperiusie?
Bo tak ogólnie to oferta fajna, acz... jakoś wiesz... znamy Authira także osobiście i wiemy jakie są problemy z MECHem, a tu pojawia się gość nieznany. Wolę excela.

Zastanawiałem się co by sobie zakodzić (zawodowo pracuję jako backend developer – tak jakoś od dwóch lat) w wolnym czasie, coby mieć co wrzucić extra do CV i githuba, a @AdDur pojawił się z propozycją zakodzenia czegoś dla Imperiusa.
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Sigrun » 18 sie 2018, 10:51

Jestem za pomocą ludziom w rozwoju, zwłaszcza, że Kejn już dawno nas osierocił.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Ellahar » 18 sie 2018, 10:54

Jeśli Ad potwierdzi to spoczko. :)
Z chęcią przyjmiemy każdą pomoc. ^^
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
AdDur
Posty: 3641
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:33
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: AdDur » 18 sie 2018, 11:46

Potwierdzam, znam.
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."

Ceterum censeo NPC delendam esse.

Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Awatar użytkownika
Rizi
Posty: 757
Rejestracja: 12 lis 2016, 14:31

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Rizi » 18 sie 2018, 11:52

Zakodź nam coś podobnego do MECH Authira.
Awatar użytkownika
Szyszek
Posty: 914
Rejestracja: 09 lis 2016, 19:26
Lokalizacja: Tak

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Szyszek » 18 sie 2018, 12:22

To chyba zbyt mgliste wytyczne, Rizi.
Ja zawsze mam rację, no chyba że się mylę.
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 919
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Isyrahis » 18 sie 2018, 13:04

A gdzie tam!
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Skryba » 18 sie 2018, 13:27

Ja jestem za, mamy ochotników by współpracować z programistą? :) Przekazać co i jak. Zapewne Addur, ale jeszcze parę osób najlepiej.
Od siebie dodam, że dobrze by było sporo możliwości edycyjnych z poziomu panelu admina (jak na forum). Zasady się zmieniają co parę edycji, szkoda byłoby edytować kod za każdym razem. Lepiej wprowadzać wzory itp.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość