Ogłasza się rekrutację do XI edycji Imperiusa!
W podaniach, oprócz zwyczajowych danych i wymogów, proszę o (w hide) rozpiskę sugerowanych rezerw kompanii. W kwestii miejsc na mapie, proszę o wybranie 3 startowych prowincji. Dodatkowe mapy z alternatywnymi wersjami, można również dodawać i mogą być w hide, jeśli gracz poczuje taką potrzebę. Jednak główna wnioskowana lokacja musi być jawna.
Dział rekrutacji: viewforum.php?f=67
***
Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php
***
Zapraszamy do ImperWiki
* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.
Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php
***
Zapraszamy do ImperWiki
* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.
Rozmowy o sytuacji w grze
Re: XI edycja Imperiusa
Akurat gdy będę w pociągu jeszcze przez kilka godzin
...

Re: XI edycja Imperiusa
Ja muszę teraz szukać tego co popisałem... do przejrzenia tylko folder z 3500 plikami :/
Re: XI edycja Imperiusa
Mapę w jakieś widoczne miejsce można by podrzucić.
I tak pro forma wypisać co w tym podaniu ma być, a nóż ktoś nowy zajrzy i się zainteresuje
I tak pro forma wypisać co w tym podaniu ma być, a nóż ktoś nowy zajrzy i się zainteresuje

*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot
Ironfoot
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Re: XI edycja Imperiusa
W wolnej chwili to uczynię :)
Nie ma pośpiechu, rekrutacja potrwa chwilę. Jeszcze trzeba mapę obrobić i wrzucić na MECHa.
Nie ma pośpiechu, rekrutacja potrwa chwilę. Jeszcze trzeba mapę obrobić i wrzucić na MECHa.
Re: XI edycja Imperiusa
Ten nie ma oficjalnie rozpisanych i skompilowanych zasad kompanii na forum w jasnym miejscu chyba. Ergo - kiepsko z tym punktem.
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."
Ceterum censeo NPC delendam esse.
Ceterum censeo NPC delendam esse.
Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Re: XI edycja Imperiusa
Authir napisał/a:proszę o (w hide) rozpiskę sugerowanych rezerw kompanii
Szczerze powiedziawszy nie śledziłem reform zbyt uważnie, ktoś głupiemu wyjaśni o co tutaj chodzi

Re: XI edycja Imperiusa
Wydaje mi się, że o te kompanie chodzi:
Ellahar napisał/a:Zasady wojskowości:
I. Organizacja armii - kompanie
I.1. Wojska graczy składają się z kompanii. Wszystkie kompanie oparte są na zdefiniowanych dla każdego państwa modelach posiadających cechy podstawowe: siłę (ukrytą), koszt powołania i koszt utrzymania. Dodatkowo każdy typ kompanii może posiadać unikalne cechy wpływające na rozgrywkę. Armia (jednostka strategiczna) może składać się z 1 lub więcej kompanii (jednostek taktycznych) różnych typów.
I.2. Typy kompanii są zdefiniowane na początku rozgrywki dla każdego państwa z osobna. Mogą być modyfikowane przez działania IG w trakcie rozgrywki. Każdy z typów otrzymuje unikalną nazwę, np. "merańska chorągiew rycerska".
I.3. Cechy specjalne kompanii można dobrać z listy będącej dodatkiem do zasad, bądź zaproponować GMowi. Wpływają one na sposób działania typu kompanii, jego siłę, a także koszty z nim związane.
I.4. Wchodzące w skład armii kompanie są przedstawiane według następującego wzoru:Kod: Zaznacz cały
typ kompani "nazwa własna" [stan osobowy - w %]/[doświadczenie]/[morale]
Armia Smoka
Dowódca: Dratewka Szewczyk [duże doświadczenie 9/mistrz zasadzek]
Krakowski Pułk Piechoty "Wawel" 100%/1/wysokie
Krakowski Pułk Piechoty "Kazimierz" 80%/2/przeciętne
Drużyna książęca "Kiełbasa" 100%/1/b.wysokie
Piechota wybraniecka I 100%/0/niskie
Piechota wybraniecka II 100%/0/niskie
I.5. Typ kompanii tworzony jest według następującego schematu:Kod: Zaznacz cały
Nazwa typu kompanii
[Ilość i rodzaje wojsk w kompanii]
[Opis kompanii}
Koszt powołania:
Koszt utrzymania:
Cechy specjalne:
Siła: [tajne]Chorągiew Rycerska
100 możnych
200 miles
200 giermków
Chorągiew rycerska to główna siła uderzeniowa Królestwa Outermer. Służący w niej możni walczą konno, wyekwipowani są w najprzedniejsze zbroje płytowe. Do walki korzystają z lanc oraz wszelkiego rodzaju broni bocznej. Każdy możny ekwipuje ponadto paru giermków, którzy w trakcie walki korzystają z lżejszego uzbrojenia, są też wyposażeni w broń miotaną jak oszczepy. Uzupełnieniem chorągwi są rycerze - milesi. Walczą na sposób możnych, jednak można dostrzec wyraźnie uboższe uzbrojenie. Wśród nich znajdują się też jeszcze niepasowani, którzy dopiero w trakcie bitwy będą starali się zdobyć ostrogi. Utrzymywani są z dziedzicznych nadań lennych.
Powołanie: 15 PD, Utrzymanie: 7 PD.
Specjalne: PR [od drugiej tury kampanii morale spada o 1 poziom na turę]
Siła [do wiadomości GMa]
Re: XI edycja Imperiusa
Czyli chodzi po prostu o zdefiniowanie różnych typów kompanii dla państwa, tak?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości