***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Objaśnienia zasad

Awatar użytkownika
Authir
Administrator
Posty: 4053
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:07

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Authir » 14 kwie 2017, 14:53

tomsn napisał/a:https://imperius.com.pl/viewtopic.php?p=10107#p10107

czy w podobnej sytuacji uwzględniamy wzrost doświadczenia i morale? (przy: brak frontu, kronika (wydarzenie) straty)


Nie, kroniki nie podbijają doświadczenia. Tylko normalnie rozpisane fronty z normalnymi bitwami.

tomsn napisał/a:kolejne pytanie: czy kiedy pragne postawić budynek świątyni to czy moge go opłacić jako inwestycja (np. stab) czy jest on nieprodukcyjny?


Jeżeli chcesz jakikolwiek zysk (podniesienie modyfikatora, cokolwiek) z konstrukcji budynku, musisz rozliczyć go na zasadzie inwestycji. Jeśli nie rozliczysz jako inwestycję, masz budynek ale żadnych z niego wymiernych korzyści po za faktem, że budynek sobie postawiono :)
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Skryba » 09 maja 2017, 13:09

Proponuję wprowadzić klasyczny limit 3 kobitek na faceta w dzieciorobie (powiedziałbym vice versa, ale biologia ma już swoje prawa w tą stronę).
Ja wiem, że facet może się zabawiać ile chce na prawo i lewo, ale taka mechanika nakłada jakiś rozsądny limit dzieci, które mogą się urodzić (zwłaszcza, że śmiertelność noworodków chyba tutaj nie dorasta do pięt tej ze średniowiecza IRL). A tak mamy całe pułki bachorów, co IRL zdarzało się niezwykle rzadko, nawet w przypadku systemów haremowych (dynastie muzułmańskie). Ja wiem, że rekordziści mieli po tysiąc dzieciaków, ale bez przesady :D to były jednostkowe przypadki.

W obecnej sytuacji nawet nie ma co liczyć na kryzysy sukcesyjne chociażby
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Authir
Administrator
Posty: 4053
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:07

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Authir » 09 maja 2017, 14:43

Przychylam się. Wieczorem pogrzebię w MECHu.
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Badet » 09 maja 2017, 14:45

Skryba napisał/a:W obecnej sytuacji nawet nie ma co liczyć na kryzysy sukcesyjne chociażby


*Patrzy na Zerruko*
Yhy :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Emyrh
Posty: 1769
Rejestracja: 09 lis 2016, 22:47
Lokalizacja: Poznań

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Emyrh » 09 maja 2017, 14:47

A patrz na Maharasztre no to już typowa hodowla.
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Skryba » 09 maja 2017, 14:57

@Badet chodziło mi raczej o sytuację typu wymarcie :) i faktycznie najbardziej tutaj w oczy się rzuca Maharasztra (poza Zerruko)
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Badet » 09 maja 2017, 14:59

Jako że wszystkie moje trzy państwa niezbyt lubią tego typu problemy, to zgłaszam sprzeciw :P

Chociaż w sumie, i tak mam chyba najwięcej żywych rodowców ze wszystkich xD
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Skryba » 09 maja 2017, 15:02

Nie uważasz, że 3 ciąże na 1 faceta to i tak dużo? :)
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Badet » 09 maja 2017, 15:05

W sumie to ja i tak nigdzie nie mam więcej niż jedną babkę na faceta, więc... Dobra, mniejsza :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Witold
Posty: 2625
Rejestracja: 10 lis 2016, 9:52
Lokalizacja: Charizmatikos

Re: Objaśnienia zasad

Postautor: Witold » 09 maja 2017, 15:18

Asoka to już ile ich ma ?

Wróć do „Zasady”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość