***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

OG

Awatar użytkownika
Szyszek
Posty: 914
Rejestracja: 09 lis 2016, 19:26
Lokalizacja: Tak

OG

Postautor: Szyszek » 15 lis 2016, 21:23

Na miniaturce Twojego godła ten czarny pasek na tarczy na klacie orła wygląda jak pasek cenzury.
Nie musisz dziękować.
Ja zawsze mam rację, no chyba że się mylę.
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: OG

Postautor: Skryba » 15 lis 2016, 21:48

Jakby był trochę niżej...
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
tomsn
Posty: 1160
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:39
Lokalizacja: TABOR

Re: OG

Postautor: tomsn » 15 lis 2016, 22:43

Ell, rób Bizancjum! Jeszcze możesz zmienić! Będziemy bić barbarię i spierać się o prawdy filozoficzne!
IMPERIUSOWY EMERYT
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: OG

Postautor: Ellahar » 15 lis 2016, 23:27

Nie wiem czy mi się chce. Baskowie są spoczko.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: OG

Postautor: Ellahar » 16 lis 2016, 12:14

Właśnie próbowałem wziąć OP cechę gospodarczą. Nie dało się przy tym systemie. :c
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Mistral
Posty: 780
Rejestracja: 12 lis 2016, 9:35

Re: OG

Postautor: Mistral » 16 lis 2016, 12:28

Proponuję miks cech Addura i Legoluda z poprzedniej edycji. Do tego + militarny "Fujarkowicze" dający duży plus do morale gdy dowódca zagrzewa do bitwy przygrywając swoim żołnierzom na importowanych instrumentach dętych
Awatar użytkownika
Not
Posty: 644
Rejestracja: 09 lis 2016, 19:33
Lokalizacja: Sudberg

Re: OG

Postautor: Not » 16 lis 2016, 13:12

te fujarki dają jakis bonus do bitwy?
Asmnah (I2), Żelazne Wyspy, Akwitania (I3), Kaesŏng (I4), Nohng (I5), Salo (I8), Herculanum (I9), Maharasztra (I10)
Awatar użytkownika
Emyrh
Posty: 1769
Rejestracja: 09 lis 2016, 22:47
Lokalizacja: Poznań

Re: OG

Postautor: Emyrh » 16 lis 2016, 14:41

Mogą wywołać śmiech lub ból głowy zależnie od wrażliwości słuchacza.
Awatar użytkownika
Not
Posty: 644
Rejestracja: 09 lis 2016, 19:33
Lokalizacja: Sudberg

Re: OG

Postautor: Not » 16 lis 2016, 15:13

Myslalem ze to łucznicy
Asmnah (I2), Żelazne Wyspy, Akwitania (I3), Kaesŏng (I4), Nohng (I5), Salo (I8), Herculanum (I9), Maharasztra (I10)
Awatar użytkownika
Witold
Posty: 2625
Rejestracja: 10 lis 2016, 9:52
Lokalizacja: Charizmatikos

Re: OG

Postautor: Witold » 16 lis 2016, 23:38

Not napisał/a:te fujarki dają jakis bonus do bitwy?

Konie głuchna

Wróć do „Zerruko Erresuma”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości