***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Nowe elementy fantastyczne

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Czy jesteś za wprowadzaniem nowych elementów do lore?

Tak - małe elementy fantastyczne
7
44%
Tak - pełna fantastyka
2
13%
Nie
7
44%
 
Liczba głosów: 16
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Badet » 01 paź 2018, 15:24

Tymus się wam stara delikatnie zasugerować że ten smok w końcu wróci... :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Tymus » 01 paź 2018, 15:27

Badet ciiii...
:D
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4382
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Sigrun » 01 paź 2018, 15:55

Każdy głos nieuargumentowany powinien być ignorowany.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Badet » 01 paź 2018, 15:57

Zamach na tajność głosowań!
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Tymus » 01 paź 2018, 15:58

A i pytanie na ile do tego dozwolenia fantastycznego wpisywałby się ewentualnie nowe "rasy". Pamiętam, że Badet zawsze chciał mieć swoich krasnali, a ktoś elfów. No i gdyby to przeszło można by się zastanowić nad pewną odmiennością. Ot np. lud, który byłby wysoki z spiczastymi uszami czy ludzie o zielonym kolorze skóry (czwarta rasa; obok białej, mongoloidalny i negroidalnej rasa orkoidalna :D). Oczywiście to byłby tylko smaczek fabularny bez wpływu na mechanikę (czyli trzecie płeć, dłuższe życie, większa siła etc.).
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4382
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Sigrun » 01 paź 2018, 16:04

Gra zmieni się w dziecinadę pt. Moje nieorkorekiny twardogłowe mają więcej siły niż twoje gówno, powinienem wygrać tę bitwę!!!11.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Badet » 01 paź 2018, 16:05

Fałsz, naugrimów nigdy nie chciałem jako realnych krasi (zbyt sztampowi by byli xd). Ale jak Randal robił edycje (xd) to był postulat innych ras i byłem za. Kwestia tego żeby to sensownie zrobić :P jeśli się za to bierzemy



Inna rzecz że planuje kiedyś zrobić jakiegoś a'la imperiusowego pbfa fantasy. Ot takie marzenie :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Tymus » 01 paź 2018, 16:09

Sigrun napisał/a:Gra zmieni się w dziecinadę pt. Moje nieorkorekiny twardogłowe mają więcej siły niż twoje gówno, powinienem wygrać tę bitwę!!!11.

Tosz piszę, że bez żadnych przełożeń mechanicznych by były, a zmiany to tylko wyglądu by dotyczyły. Coś jakby człowiek, a murzyn. Na takiej zasadzie xd
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4382
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Sigrun » 01 paź 2018, 16:13

Tymus napisał/a:Tosz piszę, że bez żadnych przełożeń mechanicznych by były, a zmiany to tylko wyglądu by dotyczyły. Coś jakby człowiek, a murzyn. Na takiej zasadzie xd

Dobrze wiemy, że to się tak nie skończy.

Tymus napisał/a:Coś jakby człowiek, a murzyn. Na takiej zasadzie xd

<powstrzymuje się przed r...ealizmem rasowym>
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Nowe elementy fantastyczne

Postautor: Ellahar » 01 paź 2018, 17:48

Tymus... przejrzyj wszystkie gównoburze o opisy bitew i eventów. Tym się kończy każde "mam rasę nieorków, to powinni pokonać twoich ludzi w walce wręcz" - ale to tylko fabularnie mechanicznie są tacy sami - "powinni pokonać, bo orkowie są silniejsi"
I tak w koło macieju.

Obecnie imp ma "drobne" fantasy - choroba, która w końcu nie jest zadna rzeczywistą chorobą, czy pomieszanie kultur i biotopów (pingwiny i niedźwiedzie razem).
Myślę, że wprowadzenie np. szans by alchemikom się coś udało, albo by był 1% szans, że jasnowidz rzeczywiście da jakieś ciekawe informacje królowi - byłoby jeszcze spoko. ;)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość