***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Mapy

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Mapy

Postautor: Sigrun » 22 paź 2018, 7:42

Jeśli ja miałbym zadecydować to nie zostawiamy jej @Princeps, cała tamta część kwadrantu jest dziwaczna, ale nie wiem czy komuś się chce to przerabiać.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: Mapy

Postautor: Tymus » 22 paź 2018, 9:47


Mówisz i masz. Chyba, że tą drugą też usunąć?
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Mapy

Postautor: Skryba » 22 paź 2018, 10:05

Część prowkow ma grube granice, a część nie, czy tylko mnie to razi ? :G to zresztą będzie chyba problematyczne przy kolorowaniu
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Mapy

Postautor: Sigrun » 22 paź 2018, 10:06

Jak powyżej, mapa wygląda przez to okropnie. Jak odzyskam komputer osobisty a wraz z nim mojego zupełnie legalnego Photoshopa to sam się tym zajmę.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Gacek
Posty: 1213
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:57

Re: Mapy

Postautor: Gacek » 22 paź 2018, 10:29

Przy okazji jakby ktoś poprawił granicę wewnętrzne to by było super bo są mocno kwadratowe.
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Mapy

Postautor: Sigrun » 22 paź 2018, 10:32

Zrobi się.

Za Jaffara plusy do zaawansowanego startu.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Princeps
Posty: 750
Rejestracja: 15 mar 2018, 20:12

Re: Mapy

Postautor: Princeps » 22 paź 2018, 19:01


Usunąłem rzekę co płynęła pod górę i trochę pozmieniałem granice prowincji południowych na bardziej sensowne (bilans jest ten sam)
I11: La Repubblica
Awatar użytkownika
AdDur
Posty: 3641
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:33
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża

Re: Mapy

Postautor: AdDur » 22 paź 2018, 21:47

Wnioskuję, aby tą wyspę w środku zmienić na białą, ew. z szarym w centrum.
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."

Ceterum censeo NPC delendam esse.

Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Mapy

Postautor: Ellahar » 22 paź 2018, 23:14

Ew. by góry (szare) nie dotykały morza (niebieskie).
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 919
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: Mapy

Postautor: Isyrahis » 23 paź 2018, 21:34

Jestem przeciw! Stop kastracji wulkanów!
Co do rzek to przecież tam miały być doliny w których one płynęły, magiczne doliny. Nie będą tam grać, a psujo.

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość