***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Mapy

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: Mapy

Postautor: Tymus » 29 wrz 2018, 22:18

A i zależnie jaka mapa wygra proponowałbym rozważenie zakazu składania podań na prowincje sąsiadujące z nieznanym.
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Mapy

Postautor: Ellahar » 29 wrz 2018, 22:23

Hmm? Why? Imho jeśli by się dobrze uzasadniło i stworzyło coś w stylu ordy:
główne pastwiska mamy tutaj, tam jest morzotrawowa pustynia - to spoczko.

Ale już np. państwa jak Amboise, jeśli "nieznane" nie byłoby pustynią/tundrą, etc. to oczywiście na nie.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Hareoon
Posty: 172
Rejestracja: 21 mar 2018, 22:21
Lokalizacja: Kraków

Re: Mapy

Postautor: Hareoon » 30 wrz 2018, 0:14

mapa2 jest fajna
Awatar użytkownika
Rizi
Posty: 757
Rejestracja: 12 lis 2016, 14:31

Re: Mapy

Postautor: Rizi » 30 wrz 2018, 1:30

Zmiana na 5
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Mapy

Postautor: Badet » 30 wrz 2018, 1:46

Jak Ell obudzi w sobie zapędy Szyszkowo-trollowe to pozmienia w swoim poście kolejność wrzuconych map i wszystkie te wasze opinie będą mało co warte :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
MrMatinh
Posty: 1503
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:14
Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Re: Mapy

Postautor: MrMatinh » 30 wrz 2018, 1:51

Z tych map 2 jest nawet dobra.
Awatar użytkownika
Ismerus
Posty: 1090
Rejestracja: 26 lut 2017, 16:23

Re: Mapy

Postautor: Ismerus » 30 wrz 2018, 9:06

Dla mnie najlepsza jest mapa 5.
I10: Udmurgia
I11: Hermudia; Mureliana
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Mapy

Postautor: Skryba » 30 wrz 2018, 13:03

Na 4 i 5 już graliśmy
A te pierwsze są dosyć szkaradne (sorry)
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Mapy

Postautor: Ellahar » 30 wrz 2018, 13:13

4. Tak, tutaj jest propozycja ograniczenia do zakreslonego fragmentu

5. To mapa do basilei1, która nigdy nie wystartowała (trochę podobna była na I3 ale spójrz : nie ma thanlocke XP)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9393
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Mapy

Postautor: Skryba » 30 wrz 2018, 13:15

Kojarzy mi się, że parę tur przegraliśmy Bazylei
No nie wiem, ja jestem raczej przeciwny graniu na mapach, które już były.
Jak ktoś ma trochę chociaż talentu i zmysłu to narysowanie nowej i sensownej mapy to jedno popołudnie.

Abstrahując od tego, że wrzucanie map to rozpieprzanie dyskusji o zasadach - jak zwykle, no ale nie mój cyrk, nie moje małpy :D
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości