***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Silnik do grania w pbfy

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Skryba » 18 sie 2018, 15:25

i czy uwzględnianie tych ran/chorób to nie byłoby zbyt dużo roboty dla GMów, bo w końcu trzeba by to postaciom wprowadzać, a po paru latach usuwać.

No dokładnie to miałem na myśli ;p nie cyferki.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Gacek
Posty: 1213
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:57

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Gacek » 18 sie 2018, 15:34

@Ellahar
Jest różnica, bo jeśli losujesz co turę to można dodawać do tego te wszystkiego modyfikatory, tak jak wspomniane już choroby, czy rany, czy cokolwiek innego (jakieś cechy zdrowy/chory, te wszystkie psychiczne/fizyczne ułomności). Nawet nie chodzi, żeby od razu to implementować, ale chodzi o sam fakt, że taki system można bardziej rozbudowywać, jak chcemy, żeby to było na dłużej to ten system wg. mnie ma więcej możliwości.
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Ellahar » 18 sie 2018, 16:37

@Gacek
Tak, można go dodatkowo komplikować. Tylko... po co?

My jako gracze i tak byśmy widzieli tylko efekt końcowy, a więc z naszej perspektywy byłaby to taka sama losowość jak rzut k100.
W CK2 system który proponujesz ma sens, gdyż... gra się kilkanaście pokoleń i reaguje się na wydarzenia. Czyli musielibyśmy mieć informacje (i kontrolować to w MECHu) o stanie zdrowia psozczególnych postaci i reagować na nie. Super zabawa.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Skryba » 18 sie 2018, 19:29

Imperius XII: NFZ edition
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
YavinLeCretin
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2018, 2:13

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: YavinLeCretin » 19 sie 2018, 12:23

Póki co nie brzmi to jakoś zbytnio skomplikowanie.

Na razie zajmę się podstawami – miniforum, zgłaszanie i dodawanie graczy, przesuwanie tur, zrobię dokumentację.

Problemem może być interfejs do backendu – nie grzebałem w tym od dłuższego czasu, ale jakoś to będzie (najwyżej poszukam pomocy, ale to dopiero jak wystawię RESTowe API do plucia danymi). W pierwszym poście może przypnę jakieś milestone'y. Najlepiej żeby ktoś mi podawał wszystkie wymagane ficzery na tacy – jako tako opisane
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4382
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Sigrun » 19 sie 2018, 12:25

Jezu jaka nowomowa :D Oby dobrze wyszło.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Bojar
Posty: 755
Rejestracja: 18 maja 2017, 13:28

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Bojar » 19 sie 2018, 12:38

Każda branża ma swoją nowomowę :) Język IT nie taki zły w porównaniu do tego co jest w klasycznym finansowym korpo :D

Do tych milestonów brakuje jeszcze targetów, asapów, kejpiajów, kejsów, rikłestów, iszu, forłardów. W IT z tego co wiem wszystko musi być "AGILE" - edżail.

Cieszę się, że jest to do zrobienia, ale to nie ja tutaj jestem desyżyn mejkerem. :D
gg 61791901
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Skryba » 19 sie 2018, 12:50

Język IT nie taki zły w porównaniu do tego co jest w klasycznym finansowym korpo

Amen.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Witold
Posty: 2625
Rejestracja: 10 lis 2016, 9:52
Lokalizacja: Charizmatikos

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Witold » 13 wrz 2018, 20:30

i co, zdechło ?
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Silnik do grania w pbfy

Postautor: Ellahar » 14 wrz 2018, 9:58

I właśnie dlatego postuluję za bardzo prostą mechaniką. ;)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość