Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

RPG, Cechy, itp.

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3397
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Ellahar » 11 paź 2018, 9:29

A może po prostu pojedźmy cechami z CK2?
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4379
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Sigrun » 11 paź 2018, 9:31

To nie byłby zły pomysł, ale posłużyłbym się zestawem z nieco bardziej rozwiniętych postaci CK2 (np. z moda HIP czy z GoT).
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3397
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Ellahar » 11 paź 2018, 9:34

+ radosna twórczość graczy

(np. ostatnio w RPGu w którym gram dorzuciłem sobie dręczenie przez koszmary spoza puli i fajnie to czasami działa)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9308
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Skryba » 11 paź 2018, 10:58

Nie próbuję wywołać żadnego sporu, dowolność GMowska jest spoko, ale dobry zwyczaj wskazuje by jednak jakieś podstawowe ramy zasad były. I bardziej to było w odpowiedzi na posty graczy wskazujących na dziedziczenie cech.
Swoją drogą można spokojnie argumentować (jak to zrobiłeś dopiero po poście Witka) zamiast odpisywać mi autorytatywnie i niekonstruktywnie jak to zrobiłeś najpierw.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Witold
Posty: 2610
Rejestracja: 10 lis 2016, 9:52
Lokalizacja: Charizmatikos

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Witold » 11 paź 2018, 11:03

No oczywiście, że mnie też nie chodziło o kwestię reform a raczej Sig o twoje autorytarne uszczypliwości, nie wiem czy są one tylko żartem, czy może wstępem [oby nie] do takich a nie innych działań :)
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4379
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Sigrun » 11 paź 2018, 11:11

Za dalsze pytania o mój rzekomy autorytaryzm kula w łeb.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 898
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: RPG, Cechy, itp.

Postautor: Isyrahis » 11 paź 2018, 11:29

Ale ten Sig wprowadził autorytaryzm!

A co do cech. Zawsze się trochę dziedziczy, gdyby była jakaś procentowa szansa na odziedziczenie cech po rodzicach to byłoby bardzo fajne :D

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość