***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

I12 - Mechanika, Świat

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Tymus » 21 paź 2018, 13:09

No to podsumowując:
-mapa została przyklepana przez Siga
-zasady odnośnie liderów i cech spisane; zaakceptowane
-zasady odnośnie wojskowości spisane; zaakceptowane (?)
-zasady gospodarki w większości spsiane; czekamy jeszcze na aktualizację + arkusz (?)
-zasady odnośnie zaawansowanego startu spisane; poprawki Bojara zaakceptowane przez aklamację
Coś jeszcze zostało do przegadania? Czy czekamy tylko na naszego GMa?
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Skryba » 21 paź 2018, 13:16

Wojskowość przecież badet jeszcze robi
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Badet » 21 paź 2018, 13:17

tru
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Tymus » 21 paź 2018, 13:18

Myślałem, że tylko te powiazania zasad wojskowości z gospą zostało. No to @Badet work work
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Badet » 21 paź 2018, 14:36

A ty co zrobiłeś dla Imperiusa?
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Tymus » 21 paź 2018, 14:38

Narzekałem. I jestem z tej pracy dumny.
Awatar użytkownika
Rizi
Posty: 757
Rejestracja: 12 lis 2016, 14:31

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Rizi » 21 paź 2018, 16:22

Siedział i patrzył, jak wszyscy za niego zrobią
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Skryba » 21 paź 2018, 16:32

Czekał aż "młody" zrobi bo jak nie zrobi to się nie nauczy, więc w sumie przysługa za friko
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
AdDur
Posty: 3641
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:33
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: AdDur » 21 paź 2018, 17:21

Ale zyska doświadczenie za to!
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."

Ceterum censeo NPC delendam esse.

Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość