Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

I12 - Mechanika, Świat

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4379
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Sigrun » 17 wrz 2018, 15:48

I11 is forever.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Witold
Posty: 2610
Rejestracja: 10 lis 2016, 9:52
Lokalizacja: Charizmatikos

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Witold » 17 wrz 2018, 15:49

"Ot, i nastał koniec na samym początku."
Awatar użytkownika
Rizi
Posty: 752
Rejestracja: 12 lis 2016, 14:31

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Rizi » 17 wrz 2018, 16:14

Padnie 11 to ruszy dyskusja nad 12 od nowa
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3397
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Ellahar » 17 wrz 2018, 16:20

Rizi ma racje.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9308
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Skryba » 18 wrz 2018, 10:08

A tam od razu padnie, skończy się z gracją i odpowiednią kulminacją :mrgreen:
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 898
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Isyrahis » 18 wrz 2018, 15:15

Czyli wszyscy umrzemy!
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3397
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Ellahar » 28 wrz 2018, 20:19

Zasadniczo powoli zbliżamy się do końca.
Jeśli nie będzie mocnych przeciwwskazań w ciągu tygodnia-dwóch pojawi się arkusz kalkulacyjny... I będzie można tworzyć podforum do zasad I12 (bo po stworzeniu przykładowego TFa będzie znacznie prościej je zrozumieć)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
AdDur
Posty: 3619
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:33
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: AdDur » 28 wrz 2018, 21:35

Nie mogę się jednak pozbyć wrażenia, że to reforma dla reformy...
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."

Ceterum censeo NPC delendam esse.

Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3397
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Ellahar » 28 wrz 2018, 21:42

1. Gospodarka - reforma konieczna z uwagi na błąd na błędzie w MECHu. Prosta, przyśpieszająca pracę, dająca łatwośc modyfikacji.
2. Wojskowość - reforma to de facto: a) lepsze opisanie obowiązujących zasad (które pierwotnie zakładały istnienie MECHa, obecnie nic z wojskowości nie da się tam robić), b) wprowadzenie większej różnorodności kompanii bo gracze chcieli.
3. Dowódcy - urposzczenie, liderzy - takoż
4. Dwór - wywalenie
5. RPG - zdania są podzielone
6. Zaawansowany start - konieczna z uwagi na zmianę gospodarki + aby bardziej wyrównać grę (by łatwiej było nie popełniać błędów)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 898
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Isyrahis » 28 wrz 2018, 22:09

MMMMMM... słodko <3

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość