***
Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php
***
Zapraszamy do ImperWiki
* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.
Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php
***
Zapraszamy do ImperWiki
* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.
I12 - Mechanika, Świat
Re: I12 - Mechanika, Świat
I11 is forever.
Re: I12 - Mechanika, Świat
"Ot, i nastał koniec na samym początku."
Re: I12 - Mechanika, Świat
Padnie 11 to ruszy dyskusja nad 12 od nowa
Re: I12 - Mechanika, Świat
Rizi ma racje.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Re: I12 - Mechanika, Świat
A tam od razu padnie, skończy się z gracją i odpowiednią kulminacją 

I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM
Re: I12 - Mechanika, Świat
Czyli wszyscy umrzemy!
Re: I12 - Mechanika, Świat
Zasadniczo powoli zbliżamy się do końca.
Jeśli nie będzie mocnych przeciwwskazań w ciągu tygodnia-dwóch pojawi się arkusz kalkulacyjny... I będzie można tworzyć podforum do zasad I12 (bo po stworzeniu przykładowego TFa będzie znacznie prościej je zrozumieć)
Jeśli nie będzie mocnych przeciwwskazań w ciągu tygodnia-dwóch pojawi się arkusz kalkulacyjny... I będzie można tworzyć podforum do zasad I12 (bo po stworzeniu przykładowego TFa będzie znacznie prościej je zrozumieć)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Re: I12 - Mechanika, Świat
Nie mogę się jednak pozbyć wrażenia, że to reforma dla reformy...
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."
Ceterum censeo NPC delendam esse.
Ceterum censeo NPC delendam esse.
Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Re: I12 - Mechanika, Świat
1. Gospodarka - reforma konieczna z uwagi na błąd na błędzie w MECHu. Prosta, przyśpieszająca pracę, dająca łatwośc modyfikacji.
2. Wojskowość - reforma to de facto: a) lepsze opisanie obowiązujących zasad (które pierwotnie zakładały istnienie MECHa, obecnie nic z wojskowości nie da się tam robić), b) wprowadzenie większej różnorodności kompanii bo gracze chcieli.
3. Dowódcy - urposzczenie, liderzy - takoż
4. Dwór - wywalenie
5. RPG - zdania są podzielone
6. Zaawansowany start - konieczna z uwagi na zmianę gospodarki + aby bardziej wyrównać grę (by łatwiej było nie popełniać błędów)
2. Wojskowość - reforma to de facto: a) lepsze opisanie obowiązujących zasad (które pierwotnie zakładały istnienie MECHa, obecnie nic z wojskowości nie da się tam robić), b) wprowadzenie większej różnorodności kompanii bo gracze chcieli.
3. Dowódcy - urposzczenie, liderzy - takoż
4. Dwór - wywalenie
5. RPG - zdania są podzielone
6. Zaawansowany start - konieczna z uwagi na zmianę gospodarki + aby bardziej wyrównać grę (by łatwiej było nie popełniać błędów)
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Re: I12 - Mechanika, Świat
MMMMMM... słodko <3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości