***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

I12 - Mechanika, Świat

Moderatorzy: AdDur, Ellahar

Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Ellahar » 14 wrz 2018, 9:57

Ma to swoje plusy... ale też minusy: znając datę zakończenia szczególnie w ostatnich turach będzie większa presja na nawalankę: no bo jeśli mogę zrobić blitzkrieg bo za 2 tury kończymy edycję, to mimo że mi się nieopłaca najadę tych gości by w chwili "zakończenia" mieć wojska na ich terytorium i uchodzić za silniejszego
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Tymus » 14 wrz 2018, 10:48

Też jestem przeciw jakimś ramom.
Awatar użytkownika
MrMatinh
Posty: 1503
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:14
Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: MrMatinh » 14 wrz 2018, 11:47

Gramy dopóki dana edycja nie umrze. Jak minie termin i większosci się będzie chciało dalej grać to GMowie mają ją zakończyć wbrew ich woli?
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4382
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Sigrun » 14 wrz 2018, 12:14

Dokładnie jak Matinh powiedział, wprowadzenie odgórnych terminów radykalnie zmieniłoby charakter całej rozgrywki.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Tymus » 14 wrz 2018, 15:41

Tooo dyskusja o mechanice umarła?
Awatar użytkownika
Isyrahis
Posty: 919
Rejestracja: 24 mar 2018, 13:28

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Isyrahis » 14 wrz 2018, 17:31

Pytanie powinno brzmieć czego w niej jeszcze brakuje.
Jest cisza tutaj, bo raczej nie ma nikt nic do dodania w tej kwestii.
Awatar użytkownika
MrMatinh
Posty: 1503
Rejestracja: 11 mar 2018, 15:14
Lokalizacja: Kraków, Nowa Huta

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: MrMatinh » 14 wrz 2018, 18:11

Moim zdaniem w obecnym systemie brakuje jedynie drobnych poprawek do wojskowości oraz gospodarki.
Awatar użytkownika
Princeps
Posty: 750
Rejestracja: 15 mar 2018, 20:12

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Princeps » 14 wrz 2018, 18:12

odnośnie gospodarki, to żeby inwestycje były bardziej opłacalne.
I11: La Repubblica
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Ellahar » 17 wrz 2018, 15:33

Tymus napisał/a:Tooo dyskusja o mechanice umarła?


Gospodarka (prosta) jest spisana, trzeba podsumować wojskowość.
Je mam teraz trochę bardziej zabiegane dwa tygodnie i raczej nie uda mi się tego zrobić.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: I12 - Mechanika, Świat

Postautor: Badet » 17 wrz 2018, 15:39

I w ten oto sposób 12 edycja padła przed 11stą xD
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667

Wróć do „Sztab planistów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości