***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Dom Klanów

Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Dom Klanów

Postautor: Badet » 01 gru 2017, 17:16

mon_25.png


KLANÓW OPISANIE


Znaczące klany:
    Klan Torthal (twardobrodzi/izolacjoniści) - klan szczycący się swym niezwykłym (nawet jak na naugrimskie standardy) poszanowaniem tradycji i odwiecznych rytuałów. Klanowe posiadłości Torthal mieszczą się w dolinach Hallkadrin, które znane są swej niedostępności, zwłaszcza że w przeciwieństwie do niektórych, starszyzna klanowa Torthal nie zwykła witać gości z daleka chlebem i solą. Wyznawcy starej wiary.
    Klan Kaldmek (twardobrodzi/anty-Ambozyjczycy) - członkowie tego klanu wyemigrowali z Engurd do Zhufgurdu po zajęciu tych ziem przez Lotara III, którego żołnierze spustoszyli ich włości i wymordowali większość Kaldmeków. Od tej pory są oni znani ze swej nienawiści do Ambozyjczyków jako ogółu. Księga Uraz tego klanu po uratowaniu jej przez uchodźców z północy została ukryta i (jak głoszą popularne historie) wciąż jest przechowywana w jednej z górskich jaskiń, strzeżona przez wybranych członków klanu.
    Klan Garakar (twardobrodzi/radykałowie) - najbardziej chyba radykalny w swych specyficznych poglądach klan tradycjonalistów. Krążą plotki iż część z nich dosłownie mieszka w jaskiniach i stara się unikać słońca, które ma mieć jakoby zgubny wpływ na ich oddanie Bogom-Przodkom. Kultywowane przez nich rytuały i obrzędy wydają się dziwne i ekscentryczne nawet dla większości Naugrimów, choć niewielu jest takich, którzy powiedzieliby to Garkarom prosto w twarz.
    Klan Ruknadal (twardobrodzi/anty-Drachenowie) - za czasów zjednoczonego królestwa klan ten zamieszkiwał okolice twierdzy Khorn Drek. Po ambozyjskim najeździe zmuszeni do podporządkowania się barbarzyńcom, wchodzili ostatecznie w skład wojsk stawiających opór dracheńskiej inwazji. W bitwie pod Horndregiem (jak nazwali ją Drachenowie) ponieśli jednak klęskę i na wiele lat zmuszeni byli podporządkować się obcemu panowaniu. Dopiero powstanie Konfederacji Kantonów spowodowało migracje Ruknadalów na wschód, aż osiedli oni w północno-zachodniej części Hallkadrin.
    Klan Argakar (twardobrodzi/religijni) - powiada się, że w latach świetności królestwa klan ten wydał na świat całe zastępy znakomitych kapłanów, którzy odprawiali obrzędy ku chwale Bogów-Przodków i strzegli świętych miejsc ich kultu. Klanowa tradycja głosi iż założyciel rodu, Argakar był nieślubnym synem najwyższego króla z rodu Araka. Chociaż niezmiernie szanowany i otoczony nimbem świętości, klan ten jest stosunkowo rozproszony pomiędzy różnymi kantonami i nie posiada wielkiego majątku, co uniemożliwia konsolidacje ich wpływów.
    Klan Baradan (głazopalcy/rolnicy) - niewiele naugrimskich klanów czerpie duże zyski z uprawy roli, a żaden spośród nich nie może równać się z Baradanami. Należące do tego klanu pola uprawne, rozciągające się wzdłuż rzeki Zhufkir, należą do największych i najlepiej rozwiniętych pod względem infrastruktury w całej Konfederacji. Chociaż Bardanowie czasami spotkać się mogą z opiniami iż fach, jakim się tradycyjnie parają bardziej pasuje ludziom z nizin, to wpływy i kontakty, jakimi dysponują, nie są i nie mogą być przez nikogo ignorowane.
    Klan Normak (głazopalcy/pro-Cesarscy) - wiele spośród naugrimskich klanów mocno ucierpiało podczas dracheńskiego panowania nad Naggurdem. Normakowie jednak uniknęli tego losu, a ich starszyzna nie wspominała nigdy o żadnych Urazach zapisanych w ich Księdze przeciwko cesarskim urzędnikom czy władykom. Być może wpływ na to miało pacyfistyczne i ugodowe stanowisko klanu, którego członkowie nigdy nie brali udziału w powstaniach i zrywach niepodległościowych, które wielokrotnie krwawo przetoczyły się przez pobliskie ziemie. Wzbogaceni dzięki temu Normakowie przetrwali do dziś, swoje włości dzierżąc w północnych rejonach Zhufgurdu.
    Klan Zuldagrak (głazopalcy/defensywni) - rzadko zdarza się klan równie nieliczny jak Zuldagrak, a jednocześnie równie wpływowy. Przeżywająca swą świetność w latach schyłku naugrimskiego królestwa familia wkroczyła w czwartą erę z pokaźnym majątkiem i wpływami, które bezpardonowo wykorzystywali następnie w czasie rozmaitych powstań, zrywów i działań wyzwoleńczych, co w konsekwencji doprowadziło do niemal totalnej destrukcji klanu, gdy jego młodzież była dziesiątkowana przez okupantów, a starszyzna musiała ukrywać się przed represjami. Dopiero wielki triumf Zuldagraków, jakim było utworzenie konfederacji, sprawił iż zasłużona, choć niezwykle przetrzebiona pod względem liczebności wspólnota powróciła do dawnego splendoru i chwały, dumnie stojąc na straży niepodległości kantonów. Widać wśród nich pewne wpływy ideologii twardobrodych.
    Klan Dalek (głazopalcy/ugodowcy) - niezwykle stary i zasłużony klan, służący na dworze władców z rodu Araka jeszcze od czasów sprzed zjednoczenia naugrimskich królestw w jedno. Odwieczną tradycją rodu jest prowadzenie dyplomacji, stąd też wśród jego członków znaleźć zawsze można wyedukowanych skrybów, mówców czy negocjatorów, o których mówi się, że mogliby pogodzić ogień z wodą, gdyby im dać czas.
    Klan Jarkar (głazopalcy/najemnicy) - większość klanów wydających na świat słynnych przywódców kompanii najemnych prezentuje poglądy i tradycje wojskowe, związane z frakcjami twardobrodych bądź czarnorękich. Klan Jarkar nie był w tej kwestii wyjątkiem, aż do czasu powrotu Dunata z klanu Jarkar z Amboise, gdzie brał on udział w niezwykle brutalnej bitwie na Krwawym Polu. To pod wpływem płynących z niej doświadczeń były najemnik uznał, iż ziemie Naggurd nigdy nie powinny być miejscem równie okrutnego starcia, do którego to poglądu wkrótce przekonał resztę klanowej starszyzny.
    Klan Armaral (rdzawokrwiści/wyzwoleńcy) - w latach po upadku zjednoczonego królestwa południowe ziemie Naggurdu, w których zamieszkiwali Armaralowie zostały podbite przez koczownicze plemiona z pustyń. Miejscowa ludność została obrócona w niewolników, a ich majątek zagarnięty na rzecz najeźdźców, którzy mścili się tym samym za długie lata, kiedy to właśnie Naugrimowie zmusili ich do uległości (choć nigdy w takiej postaci). Dopiero wojna konfederacji w czasie zamętu po "złotych godach" doprowadziła do odzyskania południowego Naggurdu i oswobodzenia zniewolonej ludności, wśród której Armaralowie stali się szybko najbardziej wpływowym klanem.
    Klan Mulavond (rdzawokrwiści/ludowcy) - zdecydowana większość klanów (zwłaszcza tych bardziej znaczących) skupiona jest wokół społecznej elity, starszyzny i Tanów. Klan Mulavond jest wyjątkiem od tej reguły. Niezwykle liczny jak na naugrimskie standardy, słynie z tego iż wielokrotnie w swej przeszłości adoptował i wcielał w swe szeregi obcych, często nie pytając ich o przeszłość czy pochodzenie. I chociaż z jednej strony przysporzyło to Mulavondom licznych wrogów, to liczebność i siła klanu stawia ich w równym rzędzie z innymi wpływowymi wspólnotami rodowymi Naugrimów.
    Klan Heirzak (rdzawokrwiści/religijni) - naugrimska tradycja i kult Bogów-Przodków zawsze była mocno związana z rodami najwyższych królów, dlatego, kiedy ich zabrakło, wywołało to prawdziwy wstrząs w naugrimskim społeczeństwie. Heirzakowie byli jednym z klanów, który w epoce religijnego zamętu po tej zmianie zdecydował się na obranie własnej drogi. Zgodnie z przyjętą przez niego doktryną wymarcie bezpośrednich potomków Bogów-Przodków sprawiło, iż nie pozostał już na świecie nikt godny ponownej koronacji na króla czy monarchę nie tylko Naugrimów (co jest dość powszechnym poglądem w niektórych kręgach), ale w ogóle, na całym świecie. Dlatego też, zdaniem Heirzaków władzę objąć winny zgromadzenia ludowe, bądź inne, godniejsze, niż pozbawieni boskiego namaszczenia monarchowie, instytucje.
    Klan Ruknamek (rdzawokrwiści)
    Klan Garkadak (rdzawokrwiści)
    Klan Gorondar (złotomyślni/kupcy) - początki tego klanu związane są ze służbą klanowi Baradan, gdy Gorondarowie pośredniczyli w handlu produkowanym przezeń zbożem. Dzięki szeregowi trafnych posunięć handlowych (a także, jak mówią niechętni, odpowiedniej liczbie łapówek dla cesarskich urzędników), wspólnota szybko wzbogaciła się i uniezależniła od Baradanów, stając się nawet okresowo ich gospodarczym rywalem. Obecnie Gorondarowie znani są z sieci dobrze zaopatrzonych punktów handlowych w niemalże każdym większym mieście Konfederacji.
    Klan Duerral (złotomyślni/górnicy) - fach górnika od niepamiętnych czasów był znany i wielce poważany wśród Naugrimów. Chociaż na początku czwartej ery wiele z niezwykle bogatych złóż zostało wyczerpanych, to wciąż w Naggurdzie pozostało wiele do wydobycia. Duerralowie zaczynali jako zwykli pracownicy w sztolniach kopalń, jednak po upadku klanu Artek zdołali oni dzięki uprzywilejowaniu przez najwyższych królów górniczego fachu zgromadzić w swych rękach niemałe wpływy i dobra.
    Klan Fogbor (złotomyślni/urzędnicy) - niezwykle bogaty klan, wedle tradycji będący boczną odnogą wymarłego na początku czwartej ery klanu Fogmak, po którym mieli to przejąć liczne posiadłości ziemskie i pokaźne bogactwa. Dużo Fogborów zwykło służyć wśród urzędników Konfederacji, przez co klan dość powszechnie kojarzony jest z poborcami podatków, co raczej nie przysparza mu popularności.
    Klan Medadorn (złotomyślni/innowacyjni) - w tradycyjnym i raczej odpornym na zmiany naugrimskim społeczeństwie Medadornowie są pewnym wyjątkiem, tyleż specyficznym co wartym uwagi. Ten bardzo młody klan w ciągu ledwie kilku pokoleń zdołał zgromadzić znaczne wpływy i zyskać posłuch wśród swych współziomków, wzbudzając liczne kontrowersje. Swój sukces wspólnota ta zawdzięcza otwartości i skłonności do przyjmowania nowych idei, propagowania niestandardowych rozwiązań czy doskonalenia odwiecznych metod. Prowadzone przez Medadornów warsztaty, kuźnie czy manufaktury znane są ze stosowanych w nich nowoczesnych, nie rzadko eksperymentalnych narzędzi i technik, co wedle twardobrodych nieuchronnie doprowadzić musi Medadornów do spektakularnego upadku... Póki co jednak, los klanu zmierza w niemalże dokładnie odwrotnym kierunku.
    Klan Davaarr (złotomyślni/browarnicy) - Czym byliby Naugrimowie bez piwa? Tym samym co Ambozyjczycy bez koni, albo Drachenowie bez stosów. Davaarrowie wywodzą się od legendarnego Bugmana Davaarra, któremu przypisuje się opracowanie i spisanie technik browarniczych, które stać się miały największym skarbem i źródłem bogactwa jego potomków. Oczywiście od wieków już złocisty trunek znany jest powszechnie na całym niemal świecie, jednak Davaarrowie wciąż z dumą przechowują antyczne receptury, stosując się do których produkują beczułki pełne niezwykłej jakości trunku, godnego królewskich dworów i monarszych uczt. Ponoć sam Cesarz Otton Pierwszy, zwany Grubym oceniał davaarrski trunek jako najlepszy na świecie.
    Klan Kuldtek (czarnoręcy/najemnicy) - niegdyś ubogi klan ze wschodu, obecnie jeden ze słynnych klanów najemniczych. Początki jego tradycji sięgają wielkiego głodu, jaki zapanował w Naggurdzie na przełomie trzeciej i czwartej ery. Starszyzna Kuldteków zdecydowała się wtedy na radykalny krok, celem ratowania klanu, którym było zmuszenie niemalże wszystkich mężczyzn w sile wieku (poza bezpośrednimi dziedzicami) do opuszczenia ich włości i poszukania szczęścia na własną rękę. Pozbawieni dachu nad głową Naugrimowie ruszyli na zachód, gdzie jako najemnicy wzięli udział w licznych bojach, w tym wojnie ambozyjsko-dracheńskiej. Walcząc za złoto i realizując podpisane kontrakty co do joty, zyskali uznanie nie tylko u pracodawców, ale też w swych ojczystych stronach, do których nieliczni z nich powrócili. Z biegiem lat niepisaną tradycją klanu stało się oddawanie młodszych synów do różnych sławnych wojennych kompanii kondotierów.
    Klan Mamak (czarnoręcy/solijczycy) - zamieszkujący Engurd Mamakowie w czasie ambozyjskiego panowania zostali nawróceni przez przybyłych z północy misjonarzy. Chociaż dla wielu spośród twardobrodych klanów przyjęcie Solizmu oznaczało wynarodowienie Mamaków i skreśliło ich w ich oczach, to jednak lojalność, jaką ten wojowniczy klan okazał sprawie Konfederacji i oddanie, z jaką jego członkowie przelewali krew na polach boju licznych starć sprawiła, że zostali oni niechętnie zaakceptowani i dane im było dotrzeć nawet do najwyższych urzędów.
    Klan Zagdur (czarnoręcy)
    Klan Heirpal (czarnoręcy)
    Klan Aethkul (czarnoręcy)
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Dom Klanów

Postautor: Badet » 02 gru 2017, 22:17

Dwarfs.png


KLAN TROHDEN
Wiecznie zjednoczeni!


Klan Trohden to bez wątpienia klan szczególny i godny uwagi. Jego członkowie potrafią prześledzić swoich przodków aż do początku trzeciej ery, kiedy to ich protoplaście nadano z rąk samego Azaghâla Zjednoczyciela rozległe włości i zamek, jako nagrodę za zasługi w bitwie na przełęczy Czarnego Młota, dzięki której dokonało się zjednoczenie naugrimskich królestw w jedno. Popularne plotki i niepotwierdzone w kronikach zapiski twierdzą jakoby Trohdenowie byli przez mariaże spokrewnieni z rodem Araka, co miałoby mieć miejsce w schyłkowych latach trzeciej ery. Niezależnie od tego czy dawać wiarę tym pogłoskom, czy też nie, mężowie tego rodu służyli najwyższym królom wiernie i przykładnie, aż do końca trzeciej ery i upadku królestwa. Trohdenowie uczestniczyli następnie w kilku rebeliach i buntach, które jednak zostały stłumione przez najeźdźców, co doprowadziło do znacznego zubożenia i utraty wpływów przez klan, którego włości i bogactwa zostały odebrane lub zagrabione. Przez następne około sto lat wspólnota wolno odbudowywała swoją pozycje, wiążąc się z bardziej izolacjonistycznie nastawioną frakcją twardobrodych.
Wszystko zmieniło się w roku 187 czwartej ery. Wówczas to Therek Trohden, będący jednym z bardziej szanowanych Tanów swego klanu, ogłosił iż odnalazł Korma Heru-ara (Pierścień Władzy Królewskiej) - starożytny artefakt uważany za zaginiony po upadku królestwa, będący jednym z trzech insygniów władzy królów i najwyższych królów z rodu Araka. Wykorzystując powszechne zainteresowanie tym faktem Therek stanął na czele delegacji, która udała się do Kaiserburgu na trwający w tym czasie sejm Cesarstwa, na którym otwarcie zażądał oswobodzenia Naugrimów z obcego panowania, grożąc otwartą rebelią w wypadku odmowy. Cesarz Franciszek ugiął się pod tymi żądaniami, dzięki czemu zapoczątkowane zostało istnienie niepodległego (choć stanowiącego część Cesarstwa) państwa Naugrimów. Powszechnie spodziewano się wówczas iż Therek na fali poparcia obwoła się nowym królem i dojdzie do restauracji monarchii. Tak się jednak nie stało - Therek wiedział bowiem iż spora część klanów nie uzna na tronie nikogo, kto nie byłby potomkiem jednego z Bogów-Przodków. Dlatego też nowo powstałe państwo utworzone zostało jako luźny związek poszczególnych kantonów pod wspólną władzą obieraną spośród przedstawicieli najbardziej znaczących klanów. Pierścień Władzy Królewskiej przekazany został w ręce Wielkiego Strażnika Pierścienia, którego wybierać miało Wielkie Zgromadzenie. Tworząc podwaliny władzy Naugrimowie uhonorowali Thereka i jego ród, nadając mu specjalny tytuł - Wielkiego Strażnika Uraz, który też stał się jedynym dziedzicznym urzędem w Konfederacji, nierozerwalnie związanym też z godnością księcia-elektora Cesarstwa.

Linia Główna (daty podane w latach czwartej ery) [daty podane w latach wspólnych]
    Azal Trohden (112-176)
      Therek Trohden (147-201)
        Hirif Trohden (169-210)
          Dorn Trohden (185-248)
          Garlad Trohden (189-251)
            Thorin Trohden (218-274)
              Thogan Trohden (235-303) [457-525] x Rega Azdud (236-295) [458-517]
                Tagil Trohden (253-293) [475-515] x Rudolf II von Manstein (250-290) [472-512]
                Toradok Trohden (256-310) [478-532] x Zuthtia Davamek (258-?) [480-?]
                  Azin Trohden (275-?) [497-?] x Bonda Zektek (278-307) [500-529]
                    Olosri Trohden (296-305) [518-527]
                    Orkin Trohden (298-?) [520-?]
                    Omor Trohden (300-?) [522-?]
                    Obura Trohden (302-?) [524-?]
                    Olarik Trohden (303-?) [525-?]
                    Akash Trohden (304-304) [526-526]
                    Onid Trohden (305-305) [527-527]
                    DZIEWCZYNKA (308-?) [528-?]
                    Omara Trohden (307-?) [529-?]
                  Torka Trohden (278-?) [500-?]
                  Torglak Trohden (279-?) [501-?]
                  Taldurn Trohden (295-?) [517-?]
                  Tagina Trohden (298-?) [520-?]
                  Takar Trohden (299-?) [521-?]
                  Targurn Trohden (301-?) [523-?]
                Thogar Trohden (260-?) [482-?] x Pireneja Flavalicus (266-295) [488-517]
                  Gwenelyn Trohden (278-?) [500-?] x Stefan von Revenkreuz (272-?) [494-?]
                  Thokas Trohden (281-?) [503-?]
                  Thorrimm Trohden (295-?) [517-?]
                Volkdan Trohden (264-314) [486-536] x Hortensja de Amboise (263-302) [485-524]
                  Ginuda Trohden (292-?) [514-?]
                  Bofur Trohden (294-303) [516-525]
                  Bifur Trohden (294-317) [516-539]
                  Banar Trohden (296-?) [518-?]
                  Benin Trohden (298-?) [520-?]
                  Barfur Trohden (299-316) [521-538]
                  Borgan Trohden (300-320) [522-542]
                  Bagner Trohden (301-315) [523-537]
                  Birgan Trohden (302-?) [524-?]
                Nil Trohden (268-316) [490-538] x Maria von Revenkreuz (275-?) [497-?]
                  Anrin Trohden (295-315) [517-537]
                  Danor Trohden (296-?) [518-?]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (307-?) [529-?]
                  CHŁOPIEC Trohden (308-?) [530-?]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (310-310) [532-532]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (311-?) [533-?]
                  CHŁOPIEC Trohden (312-312) [534-534]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (313-?) [535-?]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (314-?) [536-?]
                  DZIEWCZYNKA Trohden (315-?) [537-?]
                  Gałąź zamieszkała w Palatynacie.
                Aselna Trohden (270-295) [492-517] x Rajmund de Amboise (272-?) [494-?]
              Delthic Trohden (238-278) x Adra Thamek (239-270)
                Delamala Trohden (258-?) [480-?]
                Gloin Trohden (260-?) [482-?] x Mabka Khordan (259-?) [481-?]
                  Belret Trohden (276-?) [498-?]
                  Ulara Trohden (278-?) [500-?]
                  Elgim Trohden (280-?) [502-?]
                  Rona Trohden (295-306) [517-528]
                  Kama Trohden (298-?) [520-?]
                  Emgran Trohden (300-?) [522-?]
                Nalgrim Trohden (263-?) [485-?] x Ovda Gorogtek (263-?) [485-?]
                  Nolim Trohden (285-?) [507-?]
                  Zundrmod Trohden (286-?) [508-?]
                  Ridri Trohden (295-311) [517-533]
                  Namod Trohden (297-303) [519-525]
                  Radri Trohden (301-?) [523-?]
                  Marika Trohden (302-?) [524-?]
                  Normik Trohden (303-305) [525-527]
        Tagar Trohden (163-205)
          Gomak Trohden (202-245)
        Baron Trohden (165-200)
      Rukar Trohden (149-213)
        Linia Rukarska


Martwy
Głowa rodu
Następca głowy rodu
Kobieta z rodziny
Mężczyzna z rodziny
Kobieta spoza rodziny
Mężczyzna spoza rodziny
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: Dom Klanów

Postautor: Badet » 02 gru 2017, 23:37

Obrazek
AZIN Z KLANU TROHDEN
Wielki Strażnik Uraz
Głowa klanu Trohden
Długobrody
Tan
Cechy: Religijny, Uparty, Izolacjonista, Pragmatyk


Kod: Zaznacz cały

[center][attachment=0]0c7064e37786bfa317ed64beb7498a5a--character-concept-character-ideas.jpg[/attachment]
[color=#BF4000][size=150][b]THOGAN Z KLANU TROHDEN[/b][/size][/color]
[i][b]Książę-Elektor Cesarstwa
Wielki Strażnik Uraz
Głowa klanu Trohden
Długobrody
Tan[/b][/i][/center]

[center][attachment=0]Bori.jpg[/attachment]
[color=#BF4000][size=150][b]TORADOK Z KLANU TROHDEN[/b][/size][/color]
[i][b]Członek klanu Trohden
Tan[/b][/i][/center]
Załączniki
0c7064e37786bfa317ed64beb7498a5a--character-concept-character-ideas.jpg
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Ellahar
Posty: 3426
Rejestracja: 09 lis 2016, 20:23

Re: Dom Klanów

Postautor: Ellahar » 03 paź 2018, 9:21

Uaktualniono.
I1: Epiria/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Westuria/Uther | I3: Antiochea | I4: Angelon | I9: Civitas Ordinum | I10: Zerruko | I11: La Repubblika/GM

Wróć do „Konfederacja Kantonów Naugrimskich”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości