***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Obowiązki porządkowe gracza

Awatar użytkownika
Skryba
Posty: 9394
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:43
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Obowiązki porządkowe gracza

Postautor: Skryba » 20 sty 2018, 13:20

OBOWIĄZKI GRACZA


    1. Do założenia i prowadzenia na forum:

    ° Rozmowy z Mistrzem Gry (do wszelkich pytań, próśb, zażaleń, ale i informacji których udziela Mistrz) - na tajnym forum
    ° Rozmowy z NPC, gdzie prowadzimy dyskusję IG z państwami i postaciami nieobsadzonymi, możnymi itp. odgrywanymi przez MG - na tajnym forum
    ° Korespondencja z graczami, gdzie umieszczamy strzeszczenia rozmów i intryg prowadzonych kanałami prywatnymi z innymi graczami. - na tajnym forum
    ° Dwór, gdzie zaznaczamy poziom utrzymania dworu i składamy wnioski o bonusy - na tajnym forum
    ° Tajne posunięcia - temat na różne działania zakulisowe i intrygi - na tajnym forum
    ° Dozwolona jest pewna dowolność w nazywaniu tematów, jednak powinno być jasne, do czego każdy z nich służy.
    ° Dozwalamy także dzielenie wyżej wymienionych tematów na kilka dla własnej wygody, przykładowo temat do rozmów z NPC można podzielić w zależności od tego, z jakim NPCem chcemy w nim rozmawiać (Kościół, możni, kosmici itp.)
    ° Prawo/sprawy wewnętrzne - temat, w którym umieszczane będą nowe edykty, postanowienia itp.
    ° Dyplomacja/sprawy zewnętrzne - temat na przyjmowanie posłów od innych graczy.
    ° Mile widziane są mapy administracyjne, spisy urzędników, ogółem stan państwa.

    W przypadku dynastii:

    ° Polityka dynastyczna/wieści o mariażach, zgonach, narodzinach, nabywanych cechach, wydarzeniach dworskich itp.
    ° Profile najważniejszych członków rodu (koniecznie dla władcy, z jego biogramem i tytulaturą),
    ° Drzewo genealogiczne pokazujące podstawowe koneksje między postaciami i ich potomstwo - jeśli masz problem z formatowaniem poproś o pomoc, na forum jest dużo osób w tym doświadczonych.

    2. Do założenia i prowadzenia w MECHu:

    ° Listę kostuchy - lista rodowców, generałów i doradców tworzona na potrzeby losowania ich zgonów
    ° Skarbiec, w którym prowadzimy finanse dynastii
    ° Przypadki oszustw finansowych będą rozpatrywane, jeśli graczowi udowodni się działanie naumyślne (wpisywanie dodatkowych sum pieniędzy znikąd, nierozliczanie odpowiednich należności itp.) musi się liczyć z karą.
    ° Zgłaszać Mistrzom każdy transfer pieniężny do innych graczy.
    ° Przy każdym dochodzie i wydatku pisać, w związku z czym następuje (np. "pożyczka dla XYZ")
    ° Sprawy armii - lista dowódców, aktywnych armii, kampanii itp. - jednym słowem wszystkie sprawy związane z wojskowością.

    3. Nieobecności:

    ° Każdą nieobecność ponad 3-dniową powinno się zgłosić w odpowiednim do tego temacie (w przypadkach niemożności wejścia na forum: kanałami prywatnymi Mistrzom).
    ° W przypadku niezgłoszonej nieobecności trwającej ponad 5 dni regencję obejmuje MG. W przypadku, gdy nieobecność przeciągnie się do 2 tygodni, dynastia będzie traktowana jako NPC. Po dwóch tygodniach niezgłoszonej nieobecności gracz traci dynastię, staje się ona wolna i otwarta do rekrutacji.
    ° Wchodzenie na forum i działanie tylko w sferze OG, a brak działań w sferze IG nie jest mile widziane. Rozumiemy, iż koleje losu są różne i nie każdy może mieć czas na aktywną grę, jednak minimalna aktywność IG nie wymaga wiele. W przypadku takich zachowań gracz (o ile nie zgłosi okresu obniżonej aktywności) może zostać uznany za nieobecnego i w efekcie podlegać zasadom niezgłoszonej nieobecności powyżej.
    ° W przypadku zgłoszonej nieobecności dłuższej niż tydzień wymagane jest ustanowienie regenta na dynastię, najlepiej innego gracza, któremu ufamy. W przypadku, gdy nie wybierzemy regenta, zostaje nim MG - wtedy państwo jest traktowane identycznie jak NPC.
    ° Po dwóch tygodniach od zgłoszenia nieobecności gracz traci dynastię, jednak w momencie powrotu na prawo do ponownego wejścia na nią bez pytań rekrutacyjnych.

    4. Pozostałe:

    ° Powinno się konsultować z Mistrzami (odgrywającymi rolę arystokracji, poddanych) dokumenty wprowadzające duże i rewolucyjne zmiany ustrojowe, w przeciwnym razie może dojść do niezadowolenia możnych i buntu.

I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM

Wróć do „Zasady”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość