***

Rekrutacja do edycji XII Imperiusa wystartowała pod tym adresem: http://imperius.chilioi.webd.pl/index.php

***

Zapraszamy do ImperWiki

* * *
Koniec edycji XI (finalna tura 544), trwają przygotowania do startu edycji XII.

Rozmowy o sytuacji w grze

Awatar użytkownika
Authir
Administrator
Posty: 4054
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:07

Rozmowy o sytuacji w grze

Postautor: Authir » 18 paź 2017, 20:26

Ogłasza się rekrutację do XI edycji Imperiusa!

W podaniach, oprócz zwyczajowych danych i wymogów, proszę o (w hide) rozpiskę sugerowanych rezerw kompanii. W kwestii miejsc na mapie, proszę o wybranie 3 startowych prowincji. Dodatkowe mapy z alternatywnymi wersjami, można również dodawać i mogą być w hide, jeśli gracz poczuje taką potrzebę. Jednak główna wnioskowana lokacja musi być jawna.

Dział rekrutacji: viewforum.php?f=67
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Sigrun » 18 paź 2017, 21:03

Akurat gdy będę w pociągu jeszcze przez kilka godzin :D ...
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Tymus » 18 paź 2017, 21:06

Ja muszę teraz szukać tego co popisałem... do przejrzenia tylko folder z 3500 plikami :/
Awatar użytkownika
Badet
Posty: 5370
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:07
Lokalizacja: Fronty

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Badet » 18 paź 2017, 21:10

Mapę w jakieś widoczne miejsce można by podrzucić.
I tak pro forma wypisać co w tym podaniu ma być, a nóż ktoś nowy zajrzy i się zainteresuje :P
*miejsce na mądrą sentencje*
Ironfoot


I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza)
gg: 57514667
Awatar użytkownika
Authir
Administrator
Posty: 4054
Rejestracja: 09 lis 2016, 17:07

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Authir » 18 paź 2017, 21:44

W wolnej chwili to uczynię :)

Nie ma pośpiechu, rekrutacja potrwa chwilę. Jeszcze trzeba mapę obrobić i wrzucić na MECHa.
Awatar użytkownika
Bojar
Posty: 755
Rejestracja: 18 maja 2017, 13:28

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Bojar » 18 paź 2017, 21:49

Ile potrwa rekrutacja?
gg 61791901
Awatar użytkownika
AdDur
Posty: 3641
Rejestracja: 12 lis 2016, 17:33
Lokalizacja: M(h)roczna Wieża

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: AdDur » 18 paź 2017, 22:19

Ten nie ma oficjalnie rozpisanych i skompilowanych zasad kompanii na forum w jasnym miejscu chyba. Ergo - kiepsko z tym punktem.
"Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym."

Ceterum censeo NPC delendam esse.

Varja napisał/a:Poza tym proponuje nadać AdDurowi Order Farysa Pierwszego Stopnia za bycie upierdliwym jak wrzód w odbycie.
Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Sigrun » 19 paź 2017, 11:10

Authir napisał/a:proszę o (w hide) rozpiskę sugerowanych rezerw kompanii

Szczerze powiedziawszy nie śledziłem reform zbyt uważnie, ktoś głupiemu wyjaśni o co tutaj chodzi :P ? Bo też temat z wojskowością mi niczego nie podpowiada.
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3
Awatar użytkownika
Tymus
Posty: 3227
Rejestracja: 29 kwie 2017, 11:51

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Tymus » 19 paź 2017, 11:32

Wydaje mi się, że o te kompanie chodzi:
Ellahar napisał/a:Zasady wojskowości:

I. Organizacja armii - kompanie

I.1. Wojska graczy składają się z kompanii. Wszystkie kompanie oparte są na zdefiniowanych dla każdego państwa modelach posiadających cechy podstawowe: siłę (ukrytą), koszt powołania i koszt utrzymania. Dodatkowo każdy typ kompanii może posiadać unikalne cechy wpływające na rozgrywkę. Armia (jednostka strategiczna) może składać się z 1 lub więcej kompanii (jednostek taktycznych) różnych typów.
I.2. Typy kompanii są zdefiniowane na początku rozgrywki dla każdego państwa z osobna. Mogą być modyfikowane przez działania IG w trakcie rozgrywki. Każdy z typów otrzymuje unikalną nazwę, np. "merańska chorągiew rycerska".
I.3. Cechy specjalne kompanii można dobrać z listy będącej dodatkiem do zasad, bądź zaproponować GMowi. Wpływają one na sposób działania typu kompanii, jego siłę, a także koszty z nim związane.
I.4. Wchodzące w skład armii kompanie są przedstawiane według następującego wzoru:

Kod: Zaznacz cały

typ kompani "nazwa własna" [stan osobowy - w %]/[doświadczenie]/[morale]

Armia Smoka
Dowódca: Dratewka Szewczyk [duże doświadczenie 9/mistrz zasadzek]
Krakowski Pułk Piechoty "Wawel" 100%/1/wysokie
Krakowski Pułk Piechoty "Kazimierz" 80%/2/przeciętne
Drużyna książęca "Kiełbasa" 100%/1/b.wysokie
Piechota wybraniecka I 100%/0/niskie
Piechota wybraniecka II 100%/0/niskie

I.5. Typ kompanii tworzony jest według następującego schematu:

Kod: Zaznacz cały

Nazwa typu kompanii
[Ilość i rodzaje wojsk w kompanii]
[Opis kompanii}
Koszt powołania:
Koszt utrzymania:
Cechy specjalne:
Siła: [tajne]

Chorągiew Rycerska
100 możnych
200 miles
200 giermków
Chorągiew rycerska to główna siła uderzeniowa Królestwa Outermer. Służący w niej możni walczą konno, wyekwipowani są w najprzedniejsze zbroje płytowe. Do walki korzystają z lanc oraz wszelkiego rodzaju broni bocznej. Każdy możny ekwipuje ponadto paru giermków, którzy w trakcie walki korzystają z lżejszego uzbrojenia, są też wyposażeni w broń miotaną jak oszczepy. Uzupełnieniem chorągwi są rycerze - milesi. Walczą na sposób możnych, jednak można dostrzec wyraźnie uboższe uzbrojenie. Wśród nich znajdują się też jeszcze niepasowani, którzy dopiero w trakcie bitwy będą starali się zdobyć ostrogi. Utrzymywani są z dziedzicznych nadań lennych.
Powołanie: 15 PD, Utrzymanie: 7 PD.
Specjalne: PR [od drugiej tury kampanii morale spada o 1 poziom na turę]
Siła [do wiadomości GMa]


Awatar użytkownika
Sigrun
Mistrz Gry
Posty: 4439
Rejestracja: 04 maja 2017, 21:13

Re: XI edycja Imperiusa

Postautor: Sigrun » 19 paź 2017, 11:39

Czyli chodzi po prostu o zdefiniowanie różnych typów kompanii dla państwa, tak?
I1: Sorogeure, I3: Ætthryr, I4: Armavir, I11: Sjudalena, I12: <3 GM <3

Wróć do „Dyskusje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości